Datadrevet skalering af den digitale forretning
Den daglige drift og ikke mindst den systematiske skalering af en digital forretning bygger på en effektiv opsamling, analyse og aktivering af data omkring brugerne og deres adfærd.
Kombinationen af Analytics og Data Activation gør det muligt at strukturere og arbejde med din virksomheds data i et indsigtsperspektiv og derefter aktivere indsigterne i din digitale markedsføring. Det kan være via personalisering af indholdet til brugerne på egne platforme eller budskaber i annonceringen.
Arbejdet med at opsamle, analyse og aktivere data skaber en bedre effekt på tværs af din virksomheds digitale aktiviteter, lige fra mediaindkøbet på websites og i apps til håndteringen af emner eller kunder på virksomhedens egne digitale platforme.
Resolution opsamler og aktiverer effektivt din virksomheds data
I Resolution arbejder vi systematisk på tværs af web og app analytics med vores markedsledende best practices og tilgange, som sikrer en optimal datakvalitet og transparens omkring data i din organisation. Vi skaber det bedst mulige grundlag for beslutningsstøtte i din digitale forretning.
I forhold til den efterfølgende aktivering af de indsamlede og analyserede data arbejder vi i Resolution ligeledes med vores systematiske best practices og tilgange, der sikrer at data og forståelse af data flyder på tværs af afdelinger og kompetencer. Dermed sikrer vi din virksomhed det bedst tænkelige afkast på investeringerne i data og aktiveringerne heraf i mediaindkøbet.
Resolution skaber resultater gennem dataopsamling og -aktivering
Resolution arbejder effektivt med en kombination af Analytics og Data Activation, som giver virksomheder en forståelse for deres brugers adfærd på tværs af de digitale platforme, som gør det muligt at aktivere denne forståelse i markedsføringen mod både potentielle og eksisterende kunder.
Vores tilgang til af Analytics og Data Activation har på tværs af alle de virksomheder vi arbejder for demonstreret en evne til at effektivere den digitale markedsføring. Således realiserer vi virksomhedernes målsætninger for lavere mediebudgetter eller skalerer den digitale forretning udover over den forventede målsætning med indsatserne.