Apple Search Ads skaber synlighed i App Store
Apples App Store er vejen til at få din virksomheds app installeret på brugernes iPhones. Hele 70% af brugerne i App Store bruger søgefunktionen til at opdage nye apps, og hele 65% af alle downloads i App Store starter med en søgning.
Det er derfor afgørende, at din virksomheds app er synlig på de relevante søgninger i App Store. Det gælder både i de organiske resultater (internt link til ASO) og ved annoncering i Apple Search Ads.
Som ved søgeordsannoncering er det med Apple Search Ads muligt at fremhæve din virksomheds app i toppen på resultatsiden i App Store med de betalte annoncer. Således kan disse annoncer skabe synlighed og konverteringer fra de brugere, der aktivt søger i App Store, og samtidig beskytte mod at konkurrenter annoncerer på brandsøgninger på din virksomheds app.
Resolution skræddersyr Apple Search Ads annonceringen
I Resolution har vi udarbejdet en best practice for annonceringen af apps i Apple Search Ads. Ved hjælp af denne best practice sikrer vi din virksomheds app synlighed over for relevante og interesserede brugere, der er i markedet. Dette sker gennem effektiv annoncering i Apple Search Ads på højrelevante søgninger.
Annonceringen i Apple Search Ads er skræddersyet gennem målretning efter de søgninger, som er relevante for din virksomheds app, og målretning optimeres desuden på baggrund af geografi, køn, alder, tidligere brugere eller kun nye brugere.
Resolution har tæt partnerskab med Apple og direkte adgang til deres specialister og support. Det sikrer en konstant opdatering af vores best practice og en sikker levering på kampagnerne.
Resolution driver app downloads med Apple Search Ads
Resolution har gennem annoncering i Apple Search Ads systematisk vækstet antallet af visninger og donwloads af apps for en lang række virksomheder. Således viser vores resultater, at Apple Search Ads kan være et stærkt supplement til den organiske synlighed i App Store.